Preguntes freqüents

Preguntas frecuentes:

Quan temps es triga en enviar un producte via internet?

Els enviaments es faran habitualment a través de missatgeria, sempre amb la màxima qualitat i seguretat del servei.

La data d'entrega variarà d'entre tres i cinc dies per a Península i Balears, depenent del tipus de producte, de la zona geogràfica on s'hagi d'enviar i /o de la gestió per part del servei de missatgeria. 
Les despeses d'enviament s'aplicaran al total de la factura i dependran de l'import total de la comanda.

No hi haurà despeses d'enviament si s'encarrega vostè de recollir el producte a la nostra botiga.

Tot i així, no es garantitza que aquesta sigui una data fixa, no descartem algun problema d'enviament del paquet. S'ha d'esperar un correu que t'avisi de l'enviament massiu de productes, el qual t'avisa que tots aquells productes que estan dirigits a la teva zona han sigut enviats, per això és necessari estar atent al correu.

En cas de no voler el producte demanat, es pot fer una devolució o canvi per internet?

Els articles que s'ofereixen a la botiga ofereixen la màxima qualitat i la millor garantia pels nostres clients. 

 

Si quan rebi la seva comanda no queda satisfet, té un plaç màxim de 1 setmana, a comptar des de la data de la recepció de la comanda. Les despeses d'enviament i recollida en cas de devolució aniran a compte del client.


"Swag & Reckless" ofereix en els seus productes la mateixa garantia que el fabricant, en el cas de productes defectuosos el client haurà d'enviar el producte a la nostra central.


"Swag & Reckless" es compromet a canviar els productes defectuosos, prèvia comprovació que el producte és realment defectuós i el dany no és causa d'un mal ús, manipulació o funcionament per part del client. El producte haurà de retornar-se en el seu embalatge original i el contingut íntegre, a través de ports pagats.